Wednesday 3 December 2014

Dulu selalu demam, sekarang sentiasa cergas

Assalamualaikum..haaii..

Ri ni rasanya nak kongsi cerita tentang Ainul..Ainul anak saya ni..dulu die selalu sangat demam..pernah dua kali masuk dekat hospital..Darul Ehsan Medical Centre di Shah Alam..lainkali saya cite hal spital yang best tu..hehe..
      Doktor yang merawat Doc Indian..Dr Koshy..memang friendly..Tapi Ainul selalu nangis bila nampak dr Koshy..takut jumpa doktor..haha..punca masuk ward sebab demam sampai 40°C bahaya sangat kan???
       Selain demam panas..budak ni akan beserta dengan batuk yang kuat..selsema cair..nafas berbunyik..Ya Allah tuhan je yang tau perasaan ni..lagi2 kita ni ibu kan..bila anak sakit kita pulak yang rasa sakit tu..malam confirm tak tido..yelah selang sejam bagi susu badan..kejap2 basahkan badan dengan kain..
       TAPI tu dulu..Sekarang Ainul dah jarang demam..kalau demam pon kejap je..selsema pon cepat semboh..takde dah kahak kahak yang degil..takde dah BRONCHITIS tuh..PARU2 budak2 kan belum kuat..dulu selalu kena Nebulizer..

NAK TAHU APA SAYA BAGI AINUL???
Jeng..jeng..jeng..Saya bagi Ainul makan Omega Guard dengan Mealshakes..kadang-kadang saya bagi die makan Chewable Vita C..
Semuanya dari SHAKLEE..Sebab tu saya jatuh cinta dengan Shaklee..Supplement ni seswai untuk bayi dari umur 1tahun sehingga warga emas..


        Syukur Alhamdulillah...kadang2 ada jugak kawan kawan yang ngadu n luah anak mereka selalu sakit..demam panas..selsema..semput..alah..asma..
eczema..Saya simpati..saya memang akan suggest 3 item tadi sebab saya dan anak sendiri yang alaminya..Testimoni adalah dari kami sendiri..
Sebarang pertanyaan jangan malu2 whatspp or sms yati ye..di talian 013 361 9689...


Salam sayang,
HaryatiZahruddin..☺
Selalu sangat kena Nebulizer..msuk wad berkali2

Main2 tanah ..kotor2..lari2 pon Alhamdulillah tak macam dulu..sekarang makin cergas..syukur..

cukup suka lari2 main..dan tengok kebun atok wan die

No comments:

Post a Comment