Monday, 10 November 2014

VIT C PLUS+ ESP = HILANG JERAWAT!

Hai..!
Salam..
     Hari ni yati nak kongsi pengalaman yati sendiri..dalam bulan 6 2014 yati ada consume satu antibiotik untuk sakit mata..haha jangkit dari anak..sejak tu kulit muka yang jarang nak ada jerawat ni terus keluar satu muka..sampai ke leher dan dada..
     Stress yang amat..jerawat kottt..pompuan mana yang suka jerawat tumbuh kat muka tu..siap bernanah-nanah lagi..hishhhh.Tapi abang yati, Hafez kenalkan Vita C Plus dari Shaklee..time tu yati tak join lagi benda Shaklee ni..(^-^)..katanya badan ni banyak naaa bahan radikal bebas.."kotornye..banyak betol toksin dalam badan ko ni"..Sakit pulak hati ni dengor...tapi lantaklah....mulut memang jahat tapi dia baik..haha..ku bedal jugak makan Vita C ni..
     Abg Hafez kata Vita C Plus ni elok sebab mampu melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan..
     Ianya juga membantu penghadaman zat di samping Vitamin C meningkatkan taraf sistem pertahanan tubuh.
     Selain itu vitamin C juga dapat membantu mempertingkatkan kadar serapan zat besi yang sangat penting untuk pembentukan hemoglobin yang membawa oksigen dalam darah..

TAHU TAK??
1 biji vitamin C Plus ni, bersamaan dengan 7 biji oren.

**** saya makan Vita C Plus ni kadang2 sampai 7-8 bijik sehari..sebab saya nak kulit cantik..nak badan sihat..hihi

Kalau nak cuba korang contact yati..
Tak rugi lah..sebab korang semua memang memerlukan Vita C dalam hidup korang..hihi..

Haaaa tapi tu dulu..sekarang muka saya xberjerawat..tapi tinggal bekas-bekas jerawat sikit lagi dan kulit kurang minyak ..Sejak bulan 10 ritu, saya mula amalkan tepek masker ESP+Vita C kat muka..memang best..tak caya?? 

Cuba dulu...baru korang tahu...best ke tak..huhu..
Macam mana nak buat masker tu?? 
Senang sangat..jom tengok cara-caranya..
.
.
.
.
.
.
Tadaaa...siap..memang best..tak nyesal punya lah..

Salam Sayang, 
HaryatiZahruddin
013 361 9689

No comments:

Post a Comment