Friday 17 October 2014

CEPAT..CEPAT..SPOTCHECK...!!


Assalamualaikum..hai semua!!

Cerita hari ni tak tau nak marah ke nak gelak..haha
           Hari ni tetiba budak kecik kat rumah ni buat spotcheck barang dalam beg mama..habis bersepah dibuatnya..hadoii...ingatkan kat sekolah dulu je yang dok selalu buat spotcheck-spotcheck ni...Memandai jelah budak ni...hehe..


sepah dibuatnya..nampak tangan pengawas kecik yang buat spotcheck?

             Haaaaa... nampak tu tangan budak yang dok buat sepah. Habis kantoi isi-isi barang dalam beg ni.haha..dah alang-alang tengah bersepah ni why not kita tengok barang yang ada dalam beg doraemon ni...Malu tapi nak jugak share..hihi..Jom..

ni lepas susun balik..haha

                 Yang pertama kena ada tu ofkoslah wallet, beg duit... ada dua tapi duitnye takde lah banyak mana ponnn..haha..satu tu untuk coin/ duit2 untuk belanja dan kad yang penting macam lesen kereta, kad ATM, IC, kad insurans..hi2..satu lagi wallet yang besar sikit tu untuk kad-kad yang tak de lah nak guna tiap masa..ada jugak cermin mata. Kalau tak bawak meraba pulak nak drive kalo time silau.. losyen Herbal Blend Shaklee memang penting untuk kecemasan..sentiasa ada dalam beg..he2..pill box yang comel warna hijau tu dari Shaklee..memang cute giler..so, saya tak payah lah nak bawak banyak-banyak botol supplement yang saya makan..
                   Buku nota yang hitam tu penting giler..itulah diary..itulah notebook..almaklum i ni da tua..banyak lupenya.. hahaha segala hal mak nenek ada dalam note tu...(haishhh nasib baik lah budak ni spotcheck beg ni time baru lepas kemas beg..kalau tak semua barang ada dengan segala barang budak ada dalam beg ni..pampers lah..botol susu budak lah..cekelet lah..haha)..
               Selain tu, buku panduan nutrisi Shaklee penting sangat..memang saya sentiasa bawak..sebab in case pelanggan Shaklee tanya macam-macam senanglah saya nak rujuk..Pelanggan ada hak untuk dapat info dari penjual..kan?? Memang betol click jari je kita boleh dapat info dalam internet tapi kalaulah internet problem, senang je boleh gunakan buku ni..lengkap semuanya..he2
            Kalau ikutkan banyak lagi sebenarnya barang-barang dalam beg saya ni..banyak yang dah dikeluarkan...kan da kata tadi baru lepas kemas..hehe..haaa...tu isi beg saya.. saya da kongsi..anda pulak macam maner lah ye?
P/S: opsss lupe lak.. lepas siap-siap kemas balik barang yang disepah kononnya spotcheck tu kannn, budak bertuah ni dok sambung main kuda dia..siap bawak beg tangan merah hokeyhhh..Lenkali kita punggah beg die pulak..tengok apa yang ada..haha..(^_^)

budak pengawas spotcheck..mission accomplish katanya..

















No comments:

Post a Comment