Saturday 9 August 2014

Hellooooo..Ya..saya pengedar sah Shaklee anda..(^-^)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Apa khabar?
Harap semua sihat lah yee...
Entry kali ni saya cuma hendak hebahkan yang saya sekarang Pengedar sah Shaklee.. Saya memang merupakan pengedar sah Shaklee, tapi saya bukan hanya sekadar menjual produk malah saya juga pengguna Multi vitamin Shaklee..since 2012 lagi tapi sekaranglah baru terhegeh-hegeh nak join Shaklee ni..semuanya bermula sebab nak menggunakan set Berpantang Shaklee..he2..Alhamdulillah tahap kesihatan lebih baik dari dulu..Badan Sihat, Hidup pun Lebih Ceria..!! Saya tak sabar hendak berkongsi maklumat-maklumat kesihatan, kehidupan, suka duka kegembiraan hidup saya bersama anda semua..;)
       "SHAKLEE janjikan SELAMAT.BERKESAN.MESRA ALAM.."


No comments:

Post a Comment